Sunday, May 6, 2007

RICOH GX100


在之前的美國之行把一直珍而重之,用慣用熟的NIKON跌花了。
雖然應該沒什大礙,但仍很「痛」,話晒陪伴五年一直錫住嚟用,跌還是首次。

番嚟之後,雖然家中已添置了D80,但還是想有多部細機。一直也很想擁有GRD,但又嫌佢無得zoom。最後得知Ricoh推出Gx100,前幾天入手了。

其實自己每次買這類product之前也會很緊張,擔心呢樣擔心個樣,做很多research;買番嚟之後又會check呢樣check個樣,成日「形」住自己很黑仔買咗部有問條,很痴線。
買番嚟之後例牌係咁check,上圖係試拍。仲有其他:
http://www.flickr.com/photos/8216142@N08/tags/gx100/

又見到有個日本人話部機autofocus唔到:
http://yangoto.seesaa.net/article/40225616.html
我又好驚係咁,因為我個s/n仲細過佢(未必有關)。之後又發現d相有好多「熱點」(唔係蒲個d,唔好食gag),於是post上forum問吓,原來其他人都係咁,仲好似越嚟越多人發現添:
http://www.dcfever.com/forum/read.php?f=1&i=505353&t=505353&page=18

很無聊?係...

2 comments:

felix ip said...

今次美國之行你的新機便可以大派用場!!

Li Tin Lun said...

會post很多相起blog的,得閒嚟瞄吓!