Thursday, June 21, 2007

From Desert to Seaside‧Malibu Gladstone's


Leaving Outlet- on Freeway
b



From Desert to City
b

Keep Driving Itzzia, no one can help u!

b
在LA我哋好少食海鮮,去Outlet當晚Itzzia就帶我哋到Malibu Beach的Gladstone's大快朵頤。
去到Gladstone's,我哋見到好多食客都會攞住d金色錫紙造嘅蟹仔、魚仔走,souvenir?
b

從卡位望出餐廳外


餐廳內所有橫樑都掛滿了相片,全都有關Malibu Beach的歷史
b

把客人吃剩的食物打包成各種海洋生物係Gladstone's特色
b

我話想要Octopus,waitress話唔識包,要班救兵。
你睇Denmark伉儷睇到目不轉睛
b

就係我哋起餐廳門口見到人哋拎住嗰D


Thanks again! Itzzia

No comments: