Wednesday, July 18, 2007

4th, July- Independence Day


七月四日,美國獨立日假期,好客的Adam又為我們安排Redondo Beach之行。
全日的重點節目為當睌的firework,但我認為晚餐的steak先係最大賣點,期待已久...


我哋先到Adam屋企集合,此panorama為Adam屋外景致


之後再先到Redondo Beach的King Harbour附近打發時間

Lampost


Worldwide Direction


Nation Flag everywhere

其實咁早嚟到主要係起Redondo Fun Factory入面玩大量古董Arcade,舊式機動遊戲,氣墊球...


Redondo Fun Factory- 感覺好荔園 x 歡樂天地儲飛換公仔,
勝在有大量70, 80's原裝機殼Arcade


「唱」錢阿姐
b
好耐無見轆波跑馬仔,仲有人旁述。
我哋一齊玩,竟然俾我拉到頭馬...

Twin Brother playing X-Men

Crazy for Turtles! 玩到最初代TMNT Arcade,印象中好似紅白機有出過...
b
我同Emerald成日同Adam講好掛住上個trip去San Diego食過嘅Steak,於是Adam就精心安排再去Steak House。但係我始終覺得上次自己燒好食d...
b

The Union Cattle


Bull Ride!
Denmark喪玩蠻牛機,最終亦難逃一「墮」(Thx for Adam's photo)
b

用膳過後,時間己經好「mon」,趕唔切返King Harbour,只能到附近的Redondo Beach遠距離觀賞firework。Firework的規模大概只有香港的十份之一,但美國人已經好滿足。坐在沙灘上欣賞,雖然同樣多人,但勝在地方夠大,可以坐下來之餘四週仍有充裕的「私人空間」,原來人多感覺也可以很好。

Firework on the beach
b
Nation Flag Again
b
「時候還早,如無事情可做...」最後落bar篤波
b
Denmark篤波英姿 (Thx for Adam's photo)

No comments: