Saturday, July 7, 2007

Union Station → 7th Street Station



離開Chinatown到Downtown,我哋要到Union Station轉車。Union Station建於1939年,擁有西班牙殖民式建築風格,現今為眾多鐵路及巴士線的旅客中轉站... 咦!點解我個blog越嚟越似旅遊雜誌...


後來Todd話我知Blade Runner曾在此取景,即時省起- 警局Interior

b
從Union Station出發到Downtown食lunch,我哋一直躊躇唔知邊個站落車好,Denmark就話去Washington Station,佢話嗰度應該最繁忙、最多嘢睇,咁我哋諗住佢搭過Metro,以為佢去過應該ok。點知一落車,係一個勁荒蕪、四圍無人,類似大埔工業邨嘅地方... 我哋問:「你肯定係呢度?」Denmark話佢睇電視見Washington好繁榮,好多嘢睇,都唔係咁... : ) 嗰個係Washington D.C.,係首都起東岸,點會起LA入面有個首都?Ha,咪玩啦...
b

7th Street Station的出口上蓋,上面係乜?

係滙豐
b
幾經波折,終於去到7th Street Station,一個感覺好似中環嘅district,星期日無乜人,好多餐廳都唔開添,最後無乜選擇之下,我哋食California Pizza Kitchen...


起LA,的士係稀有動物,要call先有,好少會似HK咁排隊

3 comments:

Anonymous said...

真係好似旅遊雜誌wor!!過多一個月你可以出本另類旅行書 ^=^

Anonymous said...

really?? Blade Runner??!! 係唔係同人測方個到ar??

Li Tin Lun said...

無錯!就係測謊嗰度,你可以去server揾嚟對照吓: ),我之前揾ref. research有cap過